برترین های جشنواره مد و لباس فجر معرفی شدند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز شنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، درمراسم اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر كه با حضور 'حمید شاه آبادی' معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد از برگزیدگان سه بخش مانتو،چادرو مقنعه تقدیرشد.

قرار بود به برگزیدگان این سه بخش و همچنین حوزه پژوهش مبلغ 5 تا 50 میلیون ریال اهدا شود كه در هیچ بخشی برگزیده اول وجود نداشت.

براساس این گزارش،'فاطمه ربیعی ایمانی' در بخش مقاله،'اكرم السادات بدری' در بخش چادر،'مینا عبدی' در بخش مانتو ،'فرناز سلمانی' در بخش مقنعه و'حمید رضا توسلی' در بخش پژوهش برگزیدگان مردمی این جشنواره بودند،كه مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در بخش مانتوی عمومی در گروه سنی نوجوان و جوان 'ژیلا شریعت مداری' و 'آزاده مومنی' شایسته تقدیر شناخته شدند و این بخش برگزیده ای نداشت.

بخش مانتوی عمومی مشاغل هم برگزیده اول و دوم نداشت و 'یاسمن بحرینی' به عنوان نفر سوم انتخاب شد.ضمن اینكه از 'ناهید پداوند' نیز تقدیر شد.

هیات داوران 'مریم یادگاری'،'فاطمه سلطانی'،'سارا علیپور'،'منیره فرشاد '،'سمانه سیار'،'جواد شادكام'،'لیلا خویینی ها' و 'زهرا تقوی' را در بخش مانتوی عمومی شایسته تقدیر شناختند و در این بخش هیچ اثری را به عنوان برگزیده انتخاب نكردند.

'دینا عبد دوست'،'سمیرا اسفندیاری' به طور مشترك عنوان نفر دوم و 'زهرا پرنده كنی' به عنوان نفر سوم مجلسی انتخاب شدند .این بخش نیز برگزیده ای نداشت.

هیات داوران در بخش مانتوی مجلسی گروه سنی نوجوان و جوان هیچ اثری را به عنوان اول و دوم انتخاب نكرد،اما 'شبنم محمدی' را به عنوان رتبه سوم انتخاب كرد.

ضمن اینكه از 'مرضیه صوفی'،'زهرا علیزاده'،'فاطمه تاج فر'،'بهنام كریمی' و'سیهل عباسی' در این بخش تقدیر شد.

هیات داوران در حوزه چادر مجلسی بدون انتخاب اثری به عنوان چادر برگزیده از'مهدیه نوری'،'فرزانه وفادار یارمحمدی' و 'زهرا شراحی' تقدیركردند.

بخش چادر عمومی هیچ برگزیده ای نداشت،اما 'فاطمه گلدار'در این بخش شایسته ئ 'آزاده آرین' در بخش چادر میهمان شایسته تقدیر شناخته شد.

درادامه این مراسم ،'مرضیه فرزین،'معصومه فهیم نیا'،'راضیه ابراهیمیان' هم دربخش مقنعه مورد تقدیرقرار گرفتند.

در این جشنواره علاوه بر تقدیر از برترین طراحان بخش مانتو، چادر و مقنعه از برترین پژوهشگران و كارگاههای آموزشی هم قدردانی شد.

از میان حدود 3 هزار مانتو، چادر و مقنعه ارسال شده برای شركت در این جشنواره 270 اثر شایسته حضور در بخش رقابتی این جشنواره شناخته شده بود.

همچنین بیش از 70 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود كه از این میان 40 مقاله به بخش رقابتی راه یافت

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مدو لباس فجر روزشنبه20 اسفند ماه راس ساعت 18 در تالار وحدت برگزار شد.

این جشنواره با هدف افزایش غرور و توان ملی با رویكرد به دستاوردهای انقلاب اسلامی به ‌مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و طلوع فجر آزادی برپا شد.

نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره از 11 تا 18 اسفند ماه جاری در سالن حجاب كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برپا بود.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: موزه , کانادا , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: